Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky e-shopu Nanny Jewels
Prodávající / provozovatel eshopu
Martina Tomčíková, DiS.
IČ: 02181126
Sídlo: V Lukách 830, Heřmanův Městec, 538 03
E-mail: Mar.Tomcikova@seznam.cz
Web: www.nannyjewels.cz
Platí od: 1.9.2025
I. Úvodní ustanovení
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu zboží v internetovém obchodě na www.nannyjewels.cz.
-
Kupujícím je spotřebitel (fyzická osoba mimo podnikání) nebo podnikatel.
-
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Před odesláním objednávky má kupující možnost se s VOP seznámit a aktivně s nimi souhlasit.
II. Informace o zboží, cenách a daních
-
Popis zboží a jeho hlavní vlastnosti jsou uvedeny u každé položky v katalogu e-shopu.
-
Ceny jsou v CZK, prodávající není plátcem DPH.
-
Náklady na dopravu, balné a platby jsou zobrazeny při volbě způsobu doručení a před odesláním objednávky.
-
Změny cen se nedotýkají již potvrzených objednávek. Prezentace zboží v e-shopu je informativní a nejde o návrh na uzavření smlouvy.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Objednávat lze:
- přes zákaznický účet po registraci, nebo
- bez registrace vyplněním objednávkového formuláře. -
Před odesláním objednávky kupující zkontroluje a případně opraví zadané údaje.
-
Kliknutím na tlačítko ‚Potvrdit objednávku‘ kupující uzavírá kupní smlouvu a souhlasí s jejími podmínkami.
-
Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí přijetí objednávky na e-mail kupujícího; okamžikem potvrzení je kupní smlouva uzavřena.
-
Není-li možné některý požadavek splnit (např. vyprodáno), prodávající navrhne změnu. Smlouva je pak uzavřena až potvrzením změny kupujícím.
-
Došlo-li k zjevné technické chybě v ceně, smlouva se za tuto chybnou cenu neuzavírá; prodávající bezodkladně sdělí správnou cenu a nabídne pokračování nákupu.
IV. Platební a dodací podmínky
-
Způsoby platby: bankovní převod, online platební brána, dobírka, osobní platba při osobním odběru (pokud je k dispozici).
-
Splatnost: u převodu/platební brány do 2 dnů od uzavření smlouvy; u dobírky/ osobního odběru při převzetí.
-
Způsoby doručení: dle aktuální nabídky v košíku; doručení na adresu/výdejního boxu uvedenou kupujícím nebo osobní odběr (je-li dostupný).
-
Náklady na nevyzvednutou dobírku: pokud se zásilka zaslaná na dobírku vrátí z důvodů na straně kupujícího (nevyzvednutí, odmítnutí), je prodávající oprávněn požadovat úhradu skutečně vynaložených nákladů na dopravu a dobírku.
-
Při převzetí zásilky kupující zkontroluje neporušenost obalu; v případě zjevného porušení může zásilku nepřevzít a s dopravcem sepsat záznam.
-
Daňový doklad (faktura) bude zaslán elektronicky na e-mail kupujícího.
-
Přechod vlastnictví a rizik: vlastnické právo přechází zaplacením celé ceny a převzetím zboží; nebezpečí škody přechází při převzetí.
V. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)
-
Spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů:
- od převzetí zboží,
- od převzetí poslední dodávky (více částí),
- od převzetí první dodávky (pravidelné dodávky). -
Pro dodržení lhůty stačí odeslat oznámení o odstoupení ve 14 dnech (e-mailem).
-
Zboží je třeba vrátit do 14 dnů od odstoupení, nepoškozené a pokud možno v původním obalu.
-
Přímé náklady vrácení nese kupující, není-li uvedeno jinak.
-
Prodávající vrátí přijaté platby do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení; může je však zadržet do doby, než obdrží zboží nebo kupující prokáže jeho odeslání.
-
Vrací se i náklady na nejlevnější nabízené doručení (pokud bylo účtováno).
-
Není možné odstoupit u zboží vyrobeného na míru či upraveného podle přání kupujícího a v dalších zákonem stanovených případech (zejm. hygienické důvody po porušení ochranného obalu apod.).
VI. Práva z vadného plnění (reklamace)
-
Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá vady.
-
U spotřebitele platí zákonná odpovědnost za jakost v době převzetí; práva z vad lze uplatnit v zákonných lhůtách.
-
Kupující může požadovat zejména opravu, výměnu, přiměřenou slevu, popř. odstoupit od smlouvy při podstatné vadě nebo opakovaném výskytu vady.
-
Reklamaci lze uplatnit e-mailem, nebo osobně (je-li odběrné místo); prodávající vydá potvrzení o přijetí reklamace.
-
O reklamaci bude rozhodnuto bezodkladně, ve složitých případech do 3 pracovních dnů; vyřízena bude nejpozději do 30 dnů, nedohodnou-li se strany jinak.
-
Právo z vad nenáleží, jestliže kupující o vadě věděl, nebo ji sám způsobil nevhodným užitím či údržbou.
VII. Ochrana osobních údajů (GDPR) a cookies
-
Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb. v rozsahu nutném k plnění smlouvy (vyřízení objednávky, doručení, platba), k vyřízení reklamací a k plnění právních povinností (účetnictví).
-
Právní základy: plnění smlouvy, právní povinnost, oprávněný zájem (zabezpečení webu, prevence podvodů) a souhlas (marketing – newsletter). Souhlas lze kdykoliv odvolat.
-
Příjemci: dopravci, platební brána, účetní/daňový poradce, IT správci – pouze v nezbytném rozsahu a při zajištění ochrany údajů.
-
Doba uchování: po dobu trvání smluvního vztahu a po zákonné lhůty (účto, daň), u marketingu do odvolání souhlasu či odhlášení.
-
Práva subjektu údajů: přístup, oprava, výmaz, omezení, přenositelnost, námitka, stížnost u ÚOOÚ.
-
Cookies: Web používá technické (nezbytné) cookies pro fungování webu a dále analytické/marketingové cookies pouze na základě souhlasu uživatele v cookie liště. Nastavení cookies lze kdykoli změnit v liště nebo prohlížeči. Podrobnosti viz zásady cookies na webu.
VIII. Mimosoudní řešení sporů
-
Subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů: Česká obchodní inspekce (ČOI), Ústřední inspektorát – ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, adr.coi.cz.
-
Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává ČOI; živnostenskou kontrolu příslušný živnostenský úřad.
IX. Autorská a provozní ujednání
-
Obsah webu (fotografie, texty, grafika, loga) je chráněn a nelze jej užívat bez souhlasu prodávajícího!
-
Kupující se zdrží užívání e-shopu způsobem, který by narušoval jeho provoz nebo zasahoval do jeho bezpečnosti.
-
Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
X. Závěrečná ustanovení
-
Právní vztahy se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
-
Pokud by bylo některé ustanovení neplatné, ostatní zůstávají v platnosti; neplatné ustanovení bude nahrazeno smyslu odpovídajícím platným ustanovením.
-
Prodávající může VOP měnit; nové znění je účinné dnem zveřejnění a pro objednávky učiněné po tomto dni.