Registrace

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky e-shopu Nanny Jewels

Prodávající / provozovatel eshopu
Martina Tomčíková, DiS.
IČ: 02181126
Sídlo: V Lukách 830, Heřmanův Městec, 538 03
E-mail: Mar.Tomcikova@seznam.cz
Web: www.nannyjewels.cz

Platí od: 1.9.2025


I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při nákupu zboží v internetovém obchodě na www.nannyjewels.cz.

  2. Kupujícím je spotřebitel (fyzická osoba mimo podnikání) nebo podnikatel.

  3. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Před odesláním objednávky má kupující možnost se s VOP seznámit a aktivně s nimi souhlasit.


II. Informace o zboží, cenách a daních

  1. Popis zboží a jeho hlavní vlastnosti jsou uvedeny u každé položky v katalogu e-shopu.

  2. Ceny jsou v CZK, prodávající není plátcem DPH.

  3. Náklady na dopravu, balné a platby jsou zobrazeny při volbě způsobu doručení a před odesláním objednávky.

  4. Změny cen se nedotýkají již potvrzených objednávek. Prezentace zboží v e-shopu je informativní a nejde o návrh na uzavření smlouvy.


III. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávat lze:
     - přes zákaznický účet po registraci, nebo
     - 
    bez registrace vyplněním objednávkového formuláře.

  2. Před odesláním objednávky kupující zkontroluje a případně opraví zadané údaje.

  3. Kliknutím na tlačítko ‚Potvrdit objednávku‘ kupující uzavírá kupní smlouvu a souhlasí s jejími podmínkami.

  4. Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí přijetí objednávky na e-mail kupujícího; okamžikem potvrzení je kupní smlouva uzavřena.

  5. Není-li možné některý požadavek splnit (např. vyprodáno), prodávající navrhne změnu. Smlouva je pak uzavřena až potvrzením změny kupujícím.

  6. Došlo-li k zjevné technické chybě v ceně, smlouva se za tuto chybnou cenu neuzavírá; prodávající bezodkladně sdělí správnou cenu a nabídne pokračování nákupu.


IV. Platební a dodací podmínky

  1. Způsoby platby: bankovní převod, online platební brána, dobírka, osobní platba při osobním odběru (pokud je k dispozici).

  2. Splatnost: u převodu/platební brány do 2 dnů od uzavření smlouvy; u dobírky/ osobního odběru při převzetí.

  3. Způsoby doručení: dle aktuální nabídky v košíku; doručení na adresu/výdejního boxu uvedenou kupujícím nebo osobní odběr (je-li dostupný).

  4. Náklady na nevyzvednutou dobírku: pokud se zásilka zaslaná na dobírku vrátí z důvodů na straně kupujícího (nevyzvednutí, odmítnutí), je prodávající oprávněn požadovat úhradu skutečně vynaložených nákladů na dopravu a dobírku.

  5. Při převzetí zásilky kupující zkontroluje neporušenost obalu; v případě zjevného porušení může zásilku nepřevzít a s dopravcem sepsat záznam.

  6. Daňový doklad (faktura) bude zaslán elektronicky na e-mail kupujícího.

  7. Přechod vlastnictví a rizik: vlastnické právo přechází zaplacením celé ceny a převzetím zboží; nebezpečí škody přechází při převzetí.


V. Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

  1. Spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů:
    od převzetí zboží,
    od převzetí poslední dodávky (více částí),
    od převzetí první dodávky (pravidelné dodávky).

  2. Pro dodržení lhůty stačí odeslat oznámení o odstoupení ve 14 dnech (e-mailem).

  3. Zboží je třeba vrátit do 14 dnů od odstoupení, nepoškozené a pokud možno v původním obalu.

  4. Přímé náklady vrácení nese kupující, není-li uvedeno jinak.

  5. Prodávající vrátí přijaté platby do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení; může je však zadržet do doby, než obdrží zboží nebo kupující prokáže jeho odeslání.

  6. Vrací se i náklady na nejlevnější nabízené doručení (pokud bylo účtováno).

  7. Není možné odstoupit u zboží vyrobeného na míru či upraveného podle přání kupujícího a v dalších zákonem stanovených případech (zejm. hygienické důvody po porušení ochranného obalu apod.).


VI. Práva z vadného plnění (reklamace)

  1. Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá vady.

  2. U spotřebitele platí zákonná odpovědnost za jakost v době převzetí; práva z vad lze uplatnit v zákonných lhůtách.

  3. Kupující může požadovat zejména opravu, výměnu, přiměřenou slevu, popř. odstoupit od smlouvy při podstatné vadě nebo opakovaném výskytu vady.

  4. Reklamaci lze uplatnit e-mailem, nebo osobně (je-li odběrné místo); prodávající vydá potvrzení o přijetí reklamace.

  5. O reklamaci bude rozhodnuto bezodkladně, ve složitých případech do 3 pracovních dnů; vyřízena bude nejpozději do 30 dnů, nedohodnou-li se strany jinak.

  6. Právo z vad nenáleží, jestliže kupující o vadě věděl, nebo ji sám způsobil nevhodným užitím či údržbou.


VII. Ochrana osobních údajů (GDPR) a cookies

  1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb. v rozsahu nutném k plnění smlouvy (vyřízení objednávky, doručení, platba), k vyřízení reklamací a k plnění právních povinností (účetnictví).

  2. Právní základy: plnění smlouvy, právní povinnost, oprávněný zájem (zabezpečení webu, prevence podvodů) a souhlas (marketing – newsletter). Souhlas lze kdykoliv odvolat.

  3. Příjemci: dopravci, platební brána, účetní/daňový poradce, IT správci – pouze v nezbytném rozsahu a při zajištění ochrany údajů.

  4. Doba uchování: po dobu trvání smluvního vztahu a po zákonné lhůty (účto, daň), u marketingu do odvolání souhlasu či odhlášení.

  5. Práva subjektu údajů: přístup, oprava, výmaz, omezení, přenositelnost, námitka, stížnost u ÚOOÚ.

  6. Cookies: Web používá technické (nezbytné) cookies pro fungování webu a dále analytické/marketingové cookies pouze na základě souhlasu uživatele v cookie liště. Nastavení cookies lze kdykoli změnit v liště nebo prohlížeči. Podrobnosti viz zásady cookies na webu.


VIII. Mimosoudní řešení sporů

  1. Subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů: Česká obchodní inspekce (ČOI), Ústřední inspektorát – ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, adr.coi.cz.

  2. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává ČOI; živnostenskou kontrolu příslušný živnostenský úřad.


IX. Autorská a provozní ujednání

  1. Obsah webu (fotografie, texty, grafika, loga) je chráněn a nelze jej užívat bez souhlasu prodávajícího!

  2. Kupující se zdrží užívání e-shopu způsobem, který by narušoval jeho provoz nebo zasahoval do jeho bezpečnosti.

  3. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.


X. Závěrečná ustanovení

  1. Právní vztahy se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.

  2. Pokud by bylo některé ustanovení neplatné, ostatní zůstávají v platnosti; neplatné ustanovení bude nahrazeno smyslu odpovídajícím platným ustanovením.

  3. Prodávající může VOP měnit; nové znění je účinné dnem zveřejnění a pro objednávky učiněné po tomto dni.